Πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα. Γρήγορη εξυπηρέτηση και ευχάριστο περιβαλλον
Markella•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αναστασία είναι πραγματικά πολύ καλή στη δουλειά της! Όλο το προσωπικό ήταν εξυπηρετικό και ευγενικό, και με έκαναν να νιώσω άνετα από την πρώτη στιγμή .Σίγουρα θα το ξανά επισκεφτώ!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ•
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Thalia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικό μανικιούρ και εξαιρετικό προσωπικό!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοξία •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΜΑΡΙΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία είναι πολύ πολυ καλή!!! Εξηγεί είναι πολύ ευγενική κι ευχαριστώ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αριστη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοξία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο