Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μαρία Γ.•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό service, το πεντικιούρ τέλειο και η Ευδοξια εξαιρετική και πολύ ευγενικη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοξία •Πεντικιούρ
Αιμιλια•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος, καθαρός και περιποιημένος. Φιλική ατμόσφαιρα και προσωπικό άρτια καταρτισμένο. Γρήγορη εξυπηρέτηση, χωρίς αναμονές.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοξία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
KATERINA•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία για ακόμα μια φορά!Μέσα στην κίνηση της Κηφισίας, είναι μία όαση, με ευγενικό προσωπικό, εξυπηρετικές κοπέλες που σε κάνουν να νιώθεις άνετα κι ευχάριστα!Έκανα πεντικιούρ με τη Μαρία κι έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη όπως πάντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Πεντικιούρ
Χριστίνα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γίνονται πιεστικοί στο να τελειώσει γρήγορα το ραντεβού
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοξία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο