Συμπαθέστατες και ευγενέστατες και οι δύο κοπέλες που με περιποιήθηκαν, με απαλές, προσεχτικές κινήσεις έκαναν πολύ καλή δουλειά με τα κοντά και μαλακά μου νυχάκια. Ο χώρος πολύ καθαρός, άνετος και ευχάριστος.
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Κλεοπάτρα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Καλλιροη Χ.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη περιποίηση της Ευδοξίας με έμφαση στην λεπτομέρεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοξία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΑΡΙΑΔΝΗ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία είναι εξαιρετική!!! Ο χώρος προσεγμένος και πολύ καθαρός.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Πεντικιούρ
Σιλια•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίος χώρος καθαρός και το μανικιούρ υπέροχο !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοξία •Μανικιούρ