Έχω επισκεφτεί το κατάστημα αρκετές φορές και είμαι πολύ ικανοποιημένη Ο χώρος είναι καθαρός και προσεγμένος, το προσωπικό ευγενικό και επαγγελματικό. Το μανικιούρ κράτησε αρκετές μέρες χωρίς φθορές.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Μανικιούρ
ΜΑΡΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλες οι υπηρεσίες είναι υψηλού επιπέδου. Οι τεχνίτριες είναι ευγενικές και γνωρίζουν την δουλειά τους. Ο χώρος είναι πολύ όμορφος και άνετος, γεγονός, που συνηγορεί στην επιλογή της συγκεκριμένης εταιρείας.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Πεντικιούρ
Katerina D.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό μανικιούρ, προσεγμένο αποτέλεσμα με διάρκεια και άψογη εξυπηρέτηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ•Μανικιούρ
Δέσποινα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική περιποίηση !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΙΡΗ Π. •Πεντικιούρ
Λιλα Κ.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν τέλεια όπως πάντα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ•Αποτρίχωση Φρυδιών