Πολύ καλή εξυπηρέτιση και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα και όλοι είναι πολύ ευγενικοί!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρούλα Δαβέτα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αναγνωστου Β.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος, ο οποίος σπυ προσφέρει την ηρεμια που χρειάζεσαι ώστε να χαλαρώσεις αφήνοντας σε στα κορίτσια να σε περιποιηθούν!!!
Τα κορίτσια ολα εξαιρετικά!!!!