Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Δημητρακοπούλου•Μανικιούρ Αντρικό
ΣΟΦΙΑ Σ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστούμε πολύ για την άμεση εξυπηρέτηση, την ευγένεια του προσωπικού, την επαγγελματική κατάρτιση, τον πολύ όμορφο και καθαρό χώρο!!! Η Γεωργία πάντα είναι εξαιρετική!!!
Πεντικιούρ
Γκλαβα Φ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αρκετά καλή δουλειά και ευχάριστο περιβάλλον!
Συντήρηση Νυχιών
ΒΑΣΙΛΙΚΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος!!! Ευγενικό και φιλικό προσωπικό!!Η ώρα περνάει ευχάριστα με ωραία μουσική και το αποτέλεσμα είναι φοβερό!!Η Χριστίνα πολύ προσεκτική στη δουλειά της...Το συνιστώ ανεπιφύλακτα !!!!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΠΕΝΝΥ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή δουλειά!Πολύ καλοί επαγγελματίες και πολύ καθαρό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Δημητρακοπούλου•Συντήρηση Νυχιών