Ευγενική Ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Λίγο περισσότερη λεπτομέρεια στην περιποίηση
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρια•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Vasiliki is great!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Οικονομου Ι.•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενικό και καταρτισμένο προσωπικό το οποίο δίνει προσοχή στη λεπτομέρεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Δημητρακοπούλου•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΒΕΡΓΑΔΟΥ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένα από τα αγαπημένα μου μαγαζιά. Οι κοπέλες ειναι ευγενέστατες και εξυπηρετικές. Ο χώρος ειναι πεντακάθαρος και ππλυ προσεγμένος αυτο ισχύει και για τα 2 καταστήματα. Οι τιμές τους είναι πολύ καλές και φυσιολογικές. Τα νύχια μου ειναι πάντα πολύ εντυπωσιακά και προσεγμένα
Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα !!❤️
Καλές Δουλειές!!!🫶🏼