Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
274 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Πολύ ευγενικά και φιλικά κορίτσια. Το μανικιούρ και το πεντικιούρ ήταν οκ, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Η αποτρίχωση πήγε καλά, αλλά δυστυχώς δεν καθαρίστηκε καλά το κερί μετά και έφυγα με υπολείμματα πάνω μου, που λέρωσαν και τα ρούχα μου.
όλα τέλεια, η υποδοχή, η καθαριότητα και η κοπέλα που μου τα έφτιαξε!!
Όλα πολύ καλά και γρήγορα .
Εξαιρετικο περιβάλλον!Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Πολύ ωραίο περιβάλλον!Πολύ καλή δουλειά.