Έμεινα εξαιρετικά ευχαριστημένη. Πολύ ευγενικό προσωπικό, γρήγορη εξυπηρέτηση, ωραία ατμόσφαιρα και πολύ γλυκιά προσέγγιση ακόμα και στη μικρή μου κόρη που με περίμενε. Καθαρή και καλή δουλειά στα νύχια με προσεγμένο, αισθητικό αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ολγα ζυγουρα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Elena•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ιλιάνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίος χώρος και τέλεια εξυπηρέτηση !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ολγα ζυγουρα•
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Σοφιλλα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα εξαιρετικά για μια ακόμα φορά. Όλοι οι υπάλληλοι είναι ευγενικοί και νιώθεις οικεία & άνετα.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ελευθερία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για άλλη μια φορά εξυπηρετήθηκα πολύ καλά, με ευγένεια & ταχύτητα!