Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες που προσφέρει το κατάστημα. Είναι ένας πολύ ωραίος χώρος με πολύ καλό και καταρτισμένο προσωπικό. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Πεντικιούρ
IRINI•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο πεντικιούρ, δεν αλλάζω τα fairynails με τίποτα. Πάρα πολύ καλή η περιποίηση και η ευγένεια των κοριτσιών.
Πεντικιούρ
Δήμητρα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος είναι πολύ ευχάριστος και η υποδοχή πολύ ευγενική. Το πεντικιούρ είναι εξαιρετικό όπως σε όλα τα fairynails salons. Συγχαρητήρια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από μπορα χαμαται•Πεντικιούρ
Δήμητρα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό και εξυπηρετικό προσωπικό. Άρτιο αποτέλεσμα