Πάρα πολύ καλή εξυπηρέτηση!! Τα κορίτσια ευγενικά και ταχύτατα!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Nadia•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αργυροπουλου•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η τεχνήτρια ήταν προσεκτική και επέμενε στις λεπτομέρειες. Θεωρώ όμως ότι η χρέωση για το ημιμόνιμο μανικιούρ είναι υψηλή. Συνήθως τέτοια χρέωση έχει το πεντικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από μπορα χαμαται•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΣΟΦΙΑ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
N/A
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ολγα ζυγουρα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
popi•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάρα πολύ καλή εξυπηρέτηση! Η Λυδία είναι εξαιρετική επαγγελματίας πρόθυμη να με βοηθήσει για το αποτέλεσμα που ήθελα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από λυδια ορουτσι•Μανικιούρ Ημιμόνιμο