Εξαιρετική δουλειά! Τα κορίτσια πολύ έμπειρα και ευγενικά!! Με περιποιήθηκε η Μαρία, μανικιούρ!! Άψογη !! Γρήγορη αλλα προσεκτική!! Προτείνω ανεπιφύλακτα !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ
Κορωναίου Βιολέττα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση.Επαγγελματιες.Χρονια εμπιστεύομαι τις υπηρεσίες του καταστήματος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ
ΣΠΑΝΑΚΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίος χώρος, φοβερή δουλειά ,υπέροχο προσωπικό!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Mavra •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αθήνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μη επαγγελματίες. Μου άλλαξαν το ραντεβού απο 19.30 σε 19.45 και όταν έφτασα με ακριβώς 5 λεπτά καθυστέρηση μου είπαν ότι μάλλον δεν θα προλάβουμε να κάνουμε όλες τις υπηρεσίες και ότι έπρεπε να έχω έρθει στις 19.30.
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Dimitra•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απόλυτα ικανοποιημένη από όλα. Η δουλειά που κάνουν όλα τα κορίτσια είναι εξαιρετική.Το περιβάλλον είναι πολύ ευχάριστο κ ο χώρος πάντα καθαρός.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!