Μια οκ δουλειά απλά έκανα το λάθος και δεν ρώτησα τιμή και το απλό χρεώνεται 17€ ενώ το ημιμόνιμο 30€. Βρίσκω την τιμή υπερβολικά παράλογη για ένα ημιμόνιμο πεντικιούρ, φυσικά όμως έπρεπε να ρωτήσω. Η κοπέλα που συνεργαστηκαμε ήταν πολύ καλή!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Mavra •Πεντικιούρ
Μάνια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικες όλες οι κοπελες, καθαρός χωρος και δινουν λεπτομέρεια στο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Angie •
Αποτρίχωση Φρυδιών με ΚλωστήΔείξε όλες τις κριτικές…