Ένα υπέροχο περιβάλλον με υπέροχους ανθρώπους και άξιους επαγγελματίες!!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Παναγιωτα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές κοπέλες με το χαμόγελο πάντα, καταπληκτικες στη δουλειά τους... Υπέροχη συμπεριφορά και συνεπείς στα ραντεβού τους.. ΤΙ να πω... ΌΤΙ καλύτερο. Με σεβασμό εκτίμηση και αγάπη.... Καλό Πάσχα!!!!