εξαιρετικά ευγενική, πολύ καλή στο αντικείμενο της
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•Πεντικιούρ
Ευγενία•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άμεση εξυπηρέτηση με πολύ καλό αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΑΣΙΛΙΚΗ •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΔΗΜΗΤΡΑ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενική εξυπηρέτηση και καταπληκτικό αποτέλεσμα.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Christina•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ καλή εμπειρία μανικιούρ, σε ωραίο καθαρό χώρο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από NINA •Μανικιούρ
ΕΛΕΝΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη τεχνική συντήρησης από τη Δέσποινα. Το αποτέλεσμα όπως πάντα εξαιρετικό με προσοχή στη λεπτομέρεια.
Ο χώρος όμως επειδή έρχομαι πολύ καιρό χρειάζεται μια φροντίδα παραπάνω. Επίσης η χρωματική ποικιλία πρέπει να ανανεωθεί με νέα χρώματα ανάλογα τις τάσεις.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•Συντήρηση Νυχιών