Ολα ηταν εξαιρετικα!! Η Δεσποινα αψογη & πολυ ευγενικη!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•Μανικιούρ
Αναστασια•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν εξερετικη όπως πάντα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΑΣΙΛΙΚΗ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ •6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Την ίδια μέρα έφυγε όλη η βαφή από το ένα νύχι και την επόμενη Χάλασαν δυο ακόμα…
Μετά από δύο μέρες έχουνε μείνει πέντε δάχτυλα με βαφή και 5 χωρίς απαράδεκτη δουλειά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από NINA •Μανικιούρ
alkyoni•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το βερνικι χαλασε την 2η μερα αν και ημιμονιμο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•Μανικιούρ Ημιμόνιμο