Την πρώτη φορά που επισκέφτηκα το κατάστημα καθυστέρησα σχεδόν 15 λεπτά. Αν και μου άλλαξαν την υπηρεσία από ημιμονιμο σε απλό μανικιούρ λόγω χρόνου, η κοπέλα ήταν πολύ ευγενική και έκανε ο,τι μπορούσε για να με εξυπηρετήσει- γεγονός που εκτίμησα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από NINA •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Παπαχρυσανθου•12 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
για ακομα μια φορα τελεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•Συντήρηση Νυχιών
Maro•12 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μαγαζι ηταν πολυ ζεστο το κλιματιστικο σαν να μη λειτουργουσε. Θεωρω οτι χρηζει αμεσης αντικαταστασης. Χωρις καυσωνα και η ζεστη αφορητη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Τονια•14 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Very good work
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•Πεντικιούρ
Ολγα Σ.•15 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρος χωρος, προσεκτικο πεντικιουρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ