Η εμπειρία μου ηταν τέλεια! Η Δέσποινα μου έκανε και το πεντικιούρ και το ημιμόνιμο στα χέρια και ήταν φανταστική στην δουλειά της καθώς και πολύ προσεχτική! Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Σοφία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Evangelia•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ καλαααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΑ •Μανικιούρ Γαλλικό
Κατερίνα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη.Βασιλική Καταπληκτική στη δουλειά της.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΑΣΙΛΙΚΗ •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Δαναη Τ.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ήταν τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel