Όπως πάντα γλυκιά και χαμογελαστή! Εξαιρετική στη δουλειά της!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χριστίνα Χ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ναταλια φανταστικη στο πεντικιουρ, ελαφρυ χερι, τελεια εξυπηρετηση!
Πεντικιούρ
Eirini•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΤΕΛΕΙΑ
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Tomschke•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Συλβια και Ναταλία. Πολύ εξυπηρετικές κι ευγενικές. Πάντα με χαμόγελο και πρόθυμες να σε εξυπηρετήσουν!!! Εξαιρετικές στην δουλειά τους !!! Σας ευχαριστώ ❤️