Καταπληκτικές όλες οι υπηρεσίες σε έναν υπέροχο χώρο και με τα ομορφότερα και καλόκαρδα κορίτσια που ξέρουν να σε χαλαρώνουν και να σε κάνουν να νιώθεις όμορφα
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Μεταξα Α.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρετηση και ποιοτητα υπηρεσιών
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα όλα σουπερ. Η Συλβια εξαιρετικη.
Συντήρηση Νυχιών
Elena•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη !!! Οι κοπέλες είναι πάντα ευγενικές και με χαμόγελο φροντίζουν πάντα να σε εξυπηρετήσουν!!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρία Α•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές υπηρεσίες και όμορφο περιβάλλον. Οι κοπέλες πολύ καταρτισμένες και ευγενικές.