Μου αλλάξατε το ραντεβού που είχα με την ΟΛΓΑ χωρίς να μου το πείτε για 3φορα !!χωρίς να με ρωτήσετε αν θέλω να μου κάνει το ραντεβού άλλη κοπέλα!!!συγνώμη αλλά δεν θα ξανά ερθω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΑΣΙΛΙΚΗ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Σωτηρία Δ.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φαντασική εξυπηρέτηση και εμπειρία
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Katerina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικη οπως παντα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΑΣΙΛΙΚΗ •Συντήρηση Νυχιών
Maro•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθε φορα και καλυτερα. Η Δεσποινα εξαιρετικη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•Μανικιούρ Ημιμόνιμο