Οι περιποιήσεις μανικιούρ και πεντικιούρ χωρίς βάψιμο νυχιών έγιναν με προσοχή, χωρίς βιασύνη και οι κοπέλες καθόλη τη διάρκεια επικοινωνούσαν μαζί μου με επαγγελματισμό και αληθινό νοιάξιμο για ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαίρη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια θα ξαναέρθω σίγουρα!!!!
Είμαι πολύ ευχαριστημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Lina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•Πεντικιούρ
Lina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Συστήνω ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από NINA •Μανικιούρ
Evangelia•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παντα τα κοριτσια στο fairy nails της Νεας Ερυθραιας μας προσεχουν και κανουν τα παντα για να ειμαστε ευχαριστημενες. Ειναι ολες εξαιρετικες, επαγγελματιες και ευγενεστατες.