Άψογη επαγγελματίας ! Μου έκανε το πιο τέλειο ημιμόνιμο !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα Κ.•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μαρία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια χαρά όπως πάντα, πολύ ευχαριστημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία Γ.•Μανικιούρ
Konstantina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά, φιλικό περιβάλλον, πολύ ωραίο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρίνα Τ.•Αποτρίχωση Φρυδιών
Katerina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Κάτια ήταν πολύ επαγγελματίας. Προσεκτική και ευγενική!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κάτια Οικ.•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Ευσταθια Α.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια είναι πολύ εξυπηρετικά και ευγενικά .
Η Λουκια είναι γλυκύτατη και δουλεύει με μεγάλη λεπτομέρεια ακόμα και σε δύσκολα πόδια σαν τα δικά μου!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λουκία Χ.•Πεντικιούρ