Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία Γ.•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Christina•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολα τελεια οπως καθε φορα! Η Κατια ειναι καταπληκτική!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κάτια Οικ.•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Myrto•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απολυτα ευχαριστημενη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λουκία Χ.•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελενη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματική εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρίνα Τ.•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Katerina•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Συγχαρητήρια. Ολο το προσωπικό ειναι πολυ ευγενικό και παντα με το χαμογελο. Την εμπειρία καποια στιγμή την αποκτούν ολοι, την καλη διαθεση, την προθυμία και την αγωγή ειναι που δεν μπορεις να καλλιεργήσεις περαιτέρω. Σε αυτο το μαγαζι πηγαίνω οχι γιατι τα νύχια μου γίνονται τελεια αλλα γιατι περνάω τέλεια εκείν νιωθω άνετα να κανω οποιοδήποτε comment και νιώθω επισης πως με φροντίζουν και με σέβονται.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κάτια Οικ.•Μανικιούρ Ημιμόνιμο