Το κατάστημα είναι εξαιρετικό, και δίνουν μεγάλη προσοχή στην υγιεινή των εργαλείων τους κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό. Τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά και σε καλοδέχονται κάνοντας τον χρόνο να περνάει ευχάριστα κατα την διάρκεια των υπηρεσιών. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοξία Π. •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αναστασια•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση όπως πάντα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη Δ.•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωαννα Κ.•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Excellent service, kind and friendly. Very happy with the results.