Εμεινα πολυ ευχαριστημενη. Η Ρουλα ηταν εξεραιτικη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ρούλα•Πεντικιούρ
Νικολ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και από το αποτέλεσμα και από το περιβάλλον και τα κορίτσια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φωτεινή•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Vicky•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έρχομαι πρώτη φορά στο συγκεκριμένο κατάστημα και για πρώτη φορά μετά από έναν χρόνο σχεδόν δεν έβγαλα αλλεργία στα δακτυλα . Τα κορίτσια έχουν τρομερές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Μανικιούρ
alexopoulou•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία•Μανικιούρ
Μαρίνα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ καλή δουλειά στο ημιμονιμο πεντικιούρ ! Η Κατερίνα φανταστική !!! Ευχαριστώ πολύ 💅👏👏♥️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο