Υπέροχος, πεντακάθαρος, φωτεινός και νεραϊδένιος χώρος, με επαγγελματική αλλά και φιλική ταυτόχρονα εξυπηρέτηση. Συγχαρητήρια στην επιχειρηματία που έχει καταφέρει να υπερέχει αλλά και στις συνεργάτιδες της. Ό,τι καλύτερο μπορείς να προσφέρεις στον εαυτό σου, η εμπειρία περιποίησης από τις επαγγελματίες του καταστήματος! 🧚🏼❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φωτεινή•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΧΡΙΣΤΙΝΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ καλό αποτέλεσμα όπως πάντα! Σας ευχαριστώ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Χριστινα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειες όπως πάντα! Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φωτεινή•Μανικιούρ
Χριστινα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος είναι υπέροχος τα κορίτσια ευγενέστατα και πολύ εξυπηρετικά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φωτεινή•Μανικιούρ
Χριστινα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ο χώρος είναι υπέροχος και καθαρός τα κορίτσια ευγενέστατα και εξυπηρετικά, δεν τις αλλάζω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φωτεινή•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel