Φοβερά νύχια μου έκανε!! Δεν αλλάζω μαγαζί με τίποτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ρούλα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Νασια•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη δουλειά που κάνουν τα κορίτσια!
Οσο για τη Φωτεινή είναι πολύ εξυπηρετική Επιχειρηματίας σε κερδιζει με το τρόπο της ,το χαμόγελο της ,και την καλή της τη καρδιά!
Για τη δουλειά της δεν το συζητώ τις βάζω 10 με τόνο!!!! 👌Μανικιούρ πεντικιούρ 💅🏿
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φωτεινή•Μανικιούρ
Eirini•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Αγάπω ❤️❤️❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ρούλα•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Katerina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπεροχος χωρος,πεντακαθαρος,ολα τα κοριτσια πολυ ευγενικα κ επειδη εχω κανει ραντεβου με ολες,ειναι εξαιρετικες,ειμαι πολυ ευχαριστημενη κ το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Μανικιούρ
ΙΩΑΝΝΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία•Μανικιούρ Ημιμόνιμο