Η Γεωργία ήταν καταπληκτική και το ημιμονιμο στα νύχια ήταν θεσπέσιο 👏
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
KONSTANTINA•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άψογα όλα!!!Γεωργία σ ευχαριστώ πολύ για το τέλειο αποτέλεσμα !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία•Μανικιούρ
Δήμητρα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική η κοπέλα που με εξυπηρέτησε
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία•Μανικιούρ
Konstantina•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικα οπως παντα,δν υπαρχει φορα που να εχω παει κ να μν εχω φυγει ευχαριστημενη!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ρούλα•Μανικιούρ
ΙΩΑΝΝΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Κατερίνα που έκανα πρώτη φορά pedicure ήταν άριστη,πρόσχαρη ευχάριστη κ έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη. Όσο για τη Φωτεινή μου είναι άψογη κ καταπληκτική 😘😘👏👏🌟✨🌟