Ενώ η υπηρεσία έλεγε χρέωση στα 25€ με χρέωσε 38€ επειδή είχα υποτίθεται ένα σπασμένο νύχι ! Το θεωρώ άκρως απαράδεκτο το ποσό αυτό και επίσης άκρως απαράδεκτο θεωρώ και το γεγονός ότι δεν με ενημέρωσε η κοπέλα για την χρέωση. Το φουρνακι που ψήνει ουσιαστικά τα νύχια ήταν βρόμικο καθώς όταν έβγαλα το χέρι μου από μέσα ήταν μαύρο… και επίσης δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη με το συνολικό αποτέλεσμα πολύ κακοσχηματισμένα και χοντρά νύχια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από EGLANTINA GANI VERNOZI•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Όλγα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάρα πολύ καλή δουλειά. Σίγουρα θα ξαναπάω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από EGLANTINA GANI VERNOZI•Μανικιούρ
Georgia•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Great!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από EGLANTINA GANI VERNOZI•Μανικιούρ
Σοφιανου•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία εμπειρία.. Τα νύχια βγήκανε υπέροχα και η Τίνα είναι φανταστικοη ευχαριστώ πολύ❤️ Το συστήνω ανεπιφύλακτα