Ευχάριστος χώρος με ευγενικό προσωπικό.
Οι κοπέλες γνωρίζουν καλά τη δουλειά τους και το αποτέλσμα είναι εξαιρετικό.
Έχω δοκιμάσει υπηρεσίες μανικιούρ και πεντικιούρ ημιμόνιμο και υπάρχει μακρά διάρκεια. Το συνιστώ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία Μασούρα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πανέμορφες νυχαρες που κρατάνε 3εβδομαδες++❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Συντήρηση Νυχιών
Λια•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γρήγορη εξυπηρετηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Peggy•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογες!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρίνα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο στο Παγκράτι. Κάνω acryl gel και μένω πάντα πολύ ευχαριστημένη. Γρήγορη εξυπηρέτηση, άριστο αποτέλεσμα, καλες τιμές, φιλικό περιβάλλον