Επισκέφθηκα πρώτη φορά το κατάστημα κι έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από τις υπηρεσίες που έλαβα. Την ευγένεια, το χιούμορ και φυσικά την καθαριότητα! Το συστήνω ανεπιφύλακτα και σίγουρα θα το επισκεφθώ ξανά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Χαρά•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραία ατμόσφαιρα, ευγενέστατα κορίτσια. Καλό το πετικιούρ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική επιλογή
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
IOANNA•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια, όπως πάντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •Πεντικιούρ