Πρώτη φορά πήγα. Έμεινα ευχαριστημένη γενικώς με το αποτέλεσμα αλλά εκτίμησα ότι όταν έκανε την αφαίρεση του ημιμονιμου δεν με πόνεσε καθόλου συγκριτικά με άλλες κοπέλες σε άλλα μαγαζιά .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δέσποινα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη Εμπειρία!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Έλσα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
👌👌👌
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Domna•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Κωνσταντίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι καλύτερες κ πολύ γρήγορες Κ πολύ αποτελεσματικές ! ❤️❤️❤️❤️