Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •Πεντικιούρ
Athina•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο κλίμα, ευγενικές και ευχάριστες τεχνήτριες νυχιών, καθαρός χώρος.
Φανταστικό το αποτέλεσμα και γρήγορες υπηρεσίες, ειδικά η Ναταλία εξαιρετική.
4 αστεράκια γιατί επαναχρησιμοποιούν αναλώσιμα (λίμα, buffer) από πελάτισσα σε πελάτισσα και αυτό το κατάλαβα γιατί παρατήρησα πως είχαν τη χαρακτηριστική φθορά από πολλές χρήσεις.
Προφανώς δεν φταίνε οι υπάλληλοι και είναι θέμα του μαγαζιού. Δυστυχώς το κάνουνε πολλοί όχι μόνο το συγκεκριμένο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Τζοβάννα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα άψογα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •Μανικιούρ