Η Ανυ εξαιρετική, με αντιμετωπίζει ακριβώς όπως χρειάζομαι με πολλή υπομονή και επαγγελματισμό, χωρίς να με πονάει και διαχειρίζεται δύσκολες περιπτώσεις όπως τα δικά μου νύχια που γυρνάνε από μόνα τους και εισχωρούν μέσα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Πεντικιούρ Spa
Σοφία •3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
η αισθητικός έκρινε ότι το μήκος τον νυχιών ήταν οκ μετά από αφαίρεση τεχνητών ώστε να μη σπάσουν αλλά εν τέλει έχουν σπάσει ήδη τα μισά .Δυστυχώς παρά την θέληση να εξυπηρετήσουν σωστά υπήρχε καθυστέρηση και κατά τη διάρκεια βιασύνη με αποτέλεσμα το ημιμόνιμο μετά να κάνει σχεδόν σε όλα νερά και να είναι φουσκωμένο το υλικό..και αφότου έφυγα άρχισαν να ματώνουν ορισμένα νύχια(υποθέτω έγιναν ευαίσθητα λόγω αφαίρεσης)παρόλα αυτά είναι δυσλειτουργικό γιατί λυγίζουν με κάθε κίνηση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
eni•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μου φτιάχνουν την διάθεση τα κορίτσια και εννοείται κάνουν καλή δουλειά ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Άννα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ύπεροχα όπως πάντα ♥️♥️♥️
Πεντακάθαρα και περιποιημένα ,
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα και τα κορίτσια ευγενέστατα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Natassa•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
και πάλι ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!! όλα ήταν εξαιρετικά!!see you soon!!♥️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •Πεντικιούρ