Δν έμεινα πολύ ευχαριστημένη με το μανικιούρ μιας κ την ίδια κιόλας μέρα είχε «μαζέψει» η πάνω στρώση.
Στο πεντικιούρ με πρόσεξαν πολύ, κανένα παράπονο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Πεντικιούρ
Φαιη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εμπειρία!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Αποτρίχωση Φρυδιών
Ioanna•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλη δουλεια. Γρηγορη και εξυπηρετικη η κοπελα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΙΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τα κορίτσια είναι υπέροχα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ioanna•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καταπληκτικά όπως πάντα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel