Πολύ καθαρό, καλή δουλειά με προσοχή στη λεπτομέρεια, θα το συνιστούσα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρηνη•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Maria•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κρίμα να μην προσέχετε την καθαριότητα του μπαγκου νυχιών, προσοχή κορίτσια, κατά τα άλλα θέλει λίγο ακόμα βελτίωση και μπορείτε να γίνετε οι καλύτερες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργια•Μανικιούρ
Athina•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Ειρήνη κάνει εξαιρετική δουλειά στα φρύδια! Είμαι πολύ ικανοποιημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρηνη•Αποτρίχωση Φρυδιών
Ηρώ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ωραιο αποτελεσμα με διαρκεια κ ευχαριστο περιβαλλον!!!