Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρηνη•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Δήμητρα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος, ζεστός και καθαρός χώρος . Άμεση εξυπηρέτηση!
Δεν χρειάστηκε να κάνω αφαίρεση τεχνιτών νυχιών (μανικιούρ) η κοπέλα ευγενέστατη ,διόρθωσε ,λίμαρε όπως και αυτά που μου πρότεινε ως τεχνική (μαγνήτης) μου άρεσε πολύ, μεγάλη γκάμα χρωμάτων κτλ. Η μόνη μου ένσταση είναι τα πετσάκια και γι αυτό δεν έβαλα 5 αστεράκια, η αφαίρεση τους έγινε πρόχειρα με αποτέλεσμα μετά απο μία εβδομάδα να χαλάνε όλη την εικόνα του χεριού.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρηνη•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
katerina•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή δουλειά έμεινα πολύ ικανοποιημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρηνη•Lash Lift
Κασσανδρα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα άψογα ♥️
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ανθουλα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρηνη•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel