Έκανα ενισχυμένο ημιμόνιμο μανικιούρ και έμεινα πολύ ικανοποιημένη! 💅Το αποτέλεσμα ήταν φυσικό και ταυτόχρονα πολύ ανθεκτικό. Μου κράτησε πραγματικά πολύ, χωρίς σπασίματα ή ξεφλουδίσματα, κάτι που το κάνει ιδανική επιλογή για όποια θέλει διάρκεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα Κελιαφάνου•Μανικιούρ
Dora•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή και γρήγορη εξυπηρέτηση και πολύ ευγενική κοπέλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα Κελιαφάνου•Μανικιούρ