Η Ερη είναι ένα γλυκό πλάσμα που κάνει και εξαιρετική δουλειά! Και οι υπόλοιπες κοπέλες είναι πολύ καλές!!
Πεντακάθαρα, ευγενική εξυπηρέτηση, προσωπική επαφή!
Πολύ ωραία ατμόσφαιρα πολύ καλή περιποίηση!
Ολα όπως πρέπει! On time επαγγελματίες και πολύ καλό αποτέλεσμα με καλές τιμές!
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών