Δεύτερη φορά πηγαίνω στο κατάστημα γιατί έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την πρώτη μου επίσκεψη. Όσες κοπέλες με έχουν εξυπηρετήσει είναι ευγενικές και έχουν εμπειρία. Θα ξανά πήγαινα χωρίς δεύτερη σκέψη!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Αγγελική•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραιο και φιλικό περιβάλλον , καθαριότητα και εξυπηρέτηση πολύ καλή. Σου προσφέρει αίσθηση ηρεμίας . Οι κοπέλες όλες πρόσχαρες και με ευγένεια!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα ευχαριστημένη από όλη τη διαδικασία. Ήταν όλα τελεία και σίγουρα θα το προτιμήσω ξανά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΝΑΤΑΣΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Φ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα καλά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel