Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ •Μανικιούρ
Ιωάννα Σ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος καθαρός τα κορίτσια αξιοπρεπέστατα και πολύ εξυπηρετικές καλές στη δουλειά τους και γρήγορες! Από την πρώτη φορά έμεινα ευχαριστημένη και πλέον είναι το στέκι μου για να έχω όμορφα νυχια κ περιποιημένα ❤️