Όλα υπέροχα. Πολύ όμορφος χώρος, ευγενικότατο προσωπικό, τεράστια συλλογή χρωμάτων, ποιοτικά υλικά. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει το enamel στην πόλη μας 😍
Συντήρηση Νυχιών
Νοτα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βίκυ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό προσωπικό (ειδικά η Εύα) ! Επισκέπτομαι το κατάστημα εδώ και μήνες και είμαι πάντα το ίδιο ευχαριστημένη ! Ευχαριστώ πολυ ❤️
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Δέσποινα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταρτισμένο προσωπικό ! Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος θα το ξανά επισκεφτώ :)