Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος. Το προσωπικό είναι ευγενέστατο και με χιούμορ! Έκλεισα ήδη νέο ραντεβού
Πεντικιούρ
Ειρήνη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
I went in for a pedicure during my vacation and had a wonderful experience. The salon was clean, stylish, and welcoming. The technicians were not only skilled but also very friendly and spoke excellent English, which made communication easy. I was really happy with the results.