Επαγγελματισμός, φιλικό περιβάλλον και αποτέλεσμα που ξεχωρίζει 🌸
Μανικιούρ
Katerina•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Απόλαυσα το καλοκαιρινό μου μανικιούρ και πεντικιούρ! Φρέσκο, περιποιημένο και με χρώματα που αποπνέουν καλοκαίρι. Ευχαριστώ για την υπέροχη φροντίδα και το αποτέλεσμα !
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Katerina•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έκλεισα μανικιούρ express και ήταν πραγματικά express! Έχει πολύ μεγάλη γκάμα χρωμάτων. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιουλία•Μανικιούρ
Margarita•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή δουλειά! Έκανα πεντικιούρ ημιμόνιμο με την Διονυσία και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!
Πεντικιούρ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οι υπηρεσίες είναι προσεγμένες και ο κάθε πελάτης αντιμετωπίζεται με επαγγελματισμό και σεβασμό.