Όπως πάντα η Μένη έκανε εξαιρετικό πεντικιούρ και μανικιούρ με προσοχή στις λεπτομέρειες και άψογο αποτέλεσμα!
'Οπως πάντα η Μένη έκανε εξαιρετική δουλειά!
Αξιολογη όπως πάντα!!καθαρός χώρος, έμπειρο προσωπικο!!
Πολύ καλή η εξυπηρέτηση.Ευγενικό προσωπικό.Το πεντικιούρ ήταν άψογο
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών