Ένας όμορφος χώρος πολύ καθαρός. Τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά και εξεπεριτουν αμέσως δεν με έχουν καθυστερήσει ποτέ και κοντεύω χρόνο. Σε συμβουλεύουν αν τις ρωτήσω και στο τη ακριβώς τεχνική μου ταιριάζει αλλά και στα χρώματα. Δεν μου χαλάνε,δεν σπάνε είναι πάντα περιποιημένα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντζελα •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Μαρία Χαβελέ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική η Κωνσταντίνα! Το μαγαζί πολύ όμορφο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Lia•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά τις προτείνω ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντζελα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χαρά•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μπράβο στα κορίτσια για την όμορφη και προσεγμένη δουλειά! Πρόσχαρες, ευγενικές και επαγγελματίες! 🙂
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος και τα κορίτσια πολυ γλυκά και εξυπηρετικά! Θα το ξαναπροτιμήσω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντζελα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο