Όλα τα κορίτσια ευγενικά σε κάνουν να νιώθεις πολύ οικεία!! Η Κωνσταντίνα επιμελήθηκε τα νύχια μου και το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς αυτο που επιθυμούσα! Ευχαριστώ πολύ για όλα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αμαλία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλό περιβάλλον και πολύ καλη δουλειά
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Antigoni•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή εξυπηρέτηση! όμορφο αποτέλεσμα και πολύ ευγενικές όλες!
Πεντικιούρ
Άνθη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο κλίμα!Είμαι πολύ ικανοποιημένη από την εξυπηρέτηση και από την συμπεριφορά των κοριτσιών και ειδικά από την Ιωάννα που με ανέλαβε για μανικιούρ ημιμόνιμο!
:)