Τέλειο αποτέλεσμα κ πολύ καλή παρέα. μπράβο στα κορίτσια.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Chrisini•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
👏👏👏👏👏
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Διαμαντοπουλου•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φανταστική εμπειρία η κάθε φορά! Τα κορίτσια αυτά τα προτιμώ εδώ και καιρό και τις συστήνω ανεπιφύλακτα για τον επαγγελματισμό τους και την απίστευτη δουλειά τους!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Eleni•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ραντεβού για συντήρηση acrygel,που κοστίζει 30€ σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο.Όταν ολοκληρώθηκε το ραντεβού,στο ταμείο μου είπε η τεχνητρια ότι χρεώνεται 35€ η συντήρηση & 5€ η αφαίρεση καθώς το σετ που είχα δεν έγινε στο δικό τους κατάστημα.Ρώτησα πώς προκύπτει αυτή η διαφορα από την στιγμή που στο σάιτ αναγράφεται το 30 κ είπε ότι εξαρταται από το μήκος του νυχιού!Επέμενα ότι θα έπρεπε να αναφέρεται αν ισχύει κάτι τέτοιο κ είπε ότι εννοείται.Λυπάμαι που σας εμπιστεύτηκα.Καταγγελια αξιζετε.