Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Επαγγελματίες και πάντα ωραίο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελενα•Μανικιούρ
Μελίνα •3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα μένω ευχαριστημένη!!! Τα κορίτσια είναι πολύ εξυπηρετικά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βάσω•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σοφία•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή στη δουλειά της, με προσοχή στη λεπτομέρεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βάσω•Πεντικιούρ
Μαρια•4 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή στη δουλειά της, επικοινωνιακή και χαρούμενη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντιγόνη•Μανικιούρ
Μαρια•4 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου στο συγκεκριμένο κατάστημα ήταν απογοητευτική κυρίως λόγω της ασυνέπειας στη διαχείριση των ραντεβού. Είναι ένα πολύ μικρό κατάστημα και ο λόγος που το επέλεγα ήταν πως εύρισκα εύκολα ραντεβού . Η συμπεριφορά της ιδιοκτήτριας απαράδεκτη και καθόλου επαγγελματική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βάσω•Μανικιούρ Ημιμόνιμο